Dagens pulshöjande aktiviteter

Idag har jag joggat Leo. Det fungerade super, men dock hann jag bara knäppa en bild på Leo som hunnit bli lite tjock nu när han går i en hage med gräs i, då min hämtning kom ganska tight inpå att jag ridit färdigt.
Jag hann varken skritta fram eller av honom speciellt länge mot vad jag brukar göra (ca.10min), För att kunna koncentrera mig på att han skulle få springa av sig lite. Jag travade och galopperade honom i låg rund form i ca. 20min, med en snabb upplockning av formen, och en enkel samling i galopp, innan jag joggade av honom i låg form igen.

Nu på kvällen har jag även sprungit ca. 4km, i myggen..
Det kändes jättebra, och jag sprang långsamt, med snittpuls på 75% av maxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback