Från toppen, till botten

Har någon tänkt på hur lätt livet kan vända? Från att allt har varit helt perfekt, till att allt är nere på botten igen, på grund av en enda sak.
Ibland kan det vända och gå upp igen väldigt fort, men ibland kan det stanna kvar på botten väldigt länge, och ibland gräva sig ännu längre ner och göra ett hål som man har med dig i resten av sitt liv.

Jag ljuger om jag säger att jag inte har någon anledning till att skriva detta inlägg, för det har jag.
Jag tänker inte gå in på detaljer, men jag kan iallafall berätta att något hänt mellan mig och en vän, som jag gillar.
Vi har aldrig träffats, men ändå fått fin kontakt.

Hoppas att allt snart blir bra igen, jag vill verkligen det jättemycket ❤


Kommentarer
Postat av: Tova

Hej!
Såg din kommentar på bloggen först nu! :)
Tack iaf :)
Hästen på bilden blev ca 15 år och hon avlivades tyvärr dagen efter jag skrev de inlägget :/

2013-06-26 @ 19:06:45
URL: http://muppryttaren.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback