Jag är tillbaks

Nu är jag äntligen tillbaks i rutinerna igen! Jag har haft några utav de bästa och roligaste dagarna i mitt liv denna vecka. Jag har paddlat, tältat och haft sjukt roligt med världens härligaste gäng, det var så galet roligt, svårt att beskriva, svinkul verkligen!! :-) Efter campingen, var alla (jag, min bästis och massa killar i klasserna 8-9), såklart jättetrötta, då vi inte kom i sängs förens klockan blev 03, och jag åkte hem, red Leo, dushade, och åkte snabbt iväg till skolan igen, för att övernatta där, med vår klass, till idag då. Det var trevligt, bortsett från att jag var så himla trött, men som tur var, så fick vi sluta 07.00 imorse, så nu är jag hemma!

Ikväll ska Leo ridas, dressyr får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback