Jag känner att bloggandet är väldigt torrt här nu. Inte på grund av dålig uppdatering, för det har jag och Anna bestämt att vi inte ska bry oss om, utan mer för att det blir väldigt tråkiga inlägg. Jag skulle vilja ha mer utrustningsinlägg osv, så jag ska försöka fixa lite mer sånt, i alla fall från min sida! :)
 
För övrigt så är mitt liv fortfarande sjukt underbart, och så ska det fortsätta vara! Jag gör det som jag tycker allra bäst om, umgås med de människor som jag vill, och undviker saker som kan få mig att tänka negativt. Väldigt enkelt recept för att man i alla fall ska vara på god väg till en trevlig vardag!
 
"I don't care if you're fat, skinny, tall, short, black or White. If you're nice to me, i'll be nice back"
 
Kram Astrid! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback