5 saker ni inte visste om mig

Härmar Astrid lite och kör en "5 saker ni inte visste om mig"
- Jag kan skratta åt ingenting typ, om det är helt tyst och ingen ens sagt det kan jag börja garva för mig själv haha...
- Jag är beroende av hallonsmoothie, mumma!
- Ett liv utan hästar är inget liv för mig, jag skulle inte klara mig utan Blixen, mitt hjärta!
- Jag blir jättelätt irriterad, min syster skulle nog beskriva mig som en bitch ibland heheh!
- Det högsta jag har hoppat med Blixen är 115cm!
 

Kommentarer
Postat av: patricia

- frågestund. Som tack för din fråga får du en länkning + en text om vad jag tycker just om din blogg!

- Vi sliter på hästen del 1 uppe!

- och mycket mycket mera

glöm inte att lämna en kommentar efter dig :)
tusen kramar, patricia

2013-05-24 @ 17:05:12
URL: http://patriciasantos.blogg.se
Postat av: Madde

Sv: Åh tack så mycket! Hon är blandning mellan Arab/Engelskt fullblod och lite New forest :) kram

2013-05-24 @ 23:13:51
URL: http://mvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback