Anna


 
Ja, den andra personen som bloggar på denna blogg är då jag, Anna Johansson. Jag är 14 år, ett höstbarn född i november 1998. Segt som tusan! Men annars då. Jag är en glad person som älskar att skratta. Folk som känner mig skulle nog säga att jag är skrattgalen och har världens fulaste skratt haha. Japp. 
 
Jag har iallafall en d-ponnyvalack vid namn Blixen. Han är en söt liten korsningsponny född 2002. Ibland känns han som 3 år och i vissa lägen som 30 år. Hela förra året tävlade vi hoppning upp tom LB(1m), men eftersom att vi inte tyckte hoppningen passade oss valde vi att byta över till dressyr. Så hittills har vi startat upp tom LB, men vi är anmälda till LA. Dressyren har väl gått sådär. Han har inte direkt detdär extremt snygga steget, men det går framåt och det syns skillnad iallafall. Så här får ni följa våran resa mot dom högsta klasserna. Och kom ihåg, att jag är ny inom dressyren så ni får ta allt med en nypa salt!
 
Mer om mig då. Jag gillar även att springa och åka skidor. Jag och en kompis har gjort ett vad att vi ska åka kortvasan nästa år. Så japp. Vi får helt enkelt se hur det går. Men a, nu kan jag inte skriva nå mer för nu gör det ont i mina fingrar. Men ha det bra, pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback