Astrid

Hej, jag heter Astrid och är en 15år gammal tjej som älskar att träna. För tillfället har jag en heelt underbar ponny som heter Leo, som tyvärr ligger ute på annons, då tiden/lusten inte riktigt finns.
 
Såå, vad ska ni då läsa om? Jo, jag kommer att skriva en hel del om hästar, så länge jag har kvar Leo. Men när han blivit såld så kommer jag att skriva mycket om min vardag, mina träningar, och så kommer ni såklart att få ta del av mina andra hästrelaterade händelser som kommer att ske. Jag ska nämnligen hjälpa andra människor med deras hästar då Leo blir såld.
 
Den stora anledningen till att jag valt att sälja Leo är för att jag vill satsa på längdskidor istället. Jag har åkt längdskidor hela mitt liv, och tycker att det är det roligaste som finns. Meen, ni behöver inte oroa er, för det kommer inte komma upp så många inlägg som handlar enbart om längdskodor, i promise!
Vid sidan om skidorna intresserar cykelsporten mig otroligt mycket också. Jag satsar mer och mer på cykligen, och tycker att det är riktigt roligt.
 
Så kom och häng med i min vilda och fullspäckade vardag, med en hel del bilder och en del humor :-)
 
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Gud vilken söt ponny! Lycka till med bloggen :)

2013-05-24 @ 13:41:14
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback