Hej!

Förlåt att jag inte bloggat något idag, men jag har inte orkat helt enkelt. Hade kunna blogga såsjukt mycket idag för jag var hemma från skolan. Hade feber igårkvälll och imorse. Men jag har inte orkat. Har istället pluggat SO, engelska och gjort lite på min jämförelsepowerpoint. Det är inget skolarbete, utan jag jämför lite hur jag och Blixen utvecklas och så så jag kan kolla tillbaks på det sen. Sen har jag sovit och kollat på film också...
 
Men man kan faktiskt inte sjukanmäla sig från hästen. Så nu på kvällen har jag varit och pysslat om honom. Fick först skritta fram Blixen, sen red min syster honom, så vi bytte häst och jag skrittade av River. Sen fick jag faktiskt trava på Pys också. Så det var ungefär det jag orkade, skritta två hästar+sitta still på en häst som travade. 
 
Men imorgon blir det skola, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lydia

Ta chansen att vinna en länk på en av horseworlds största bloggar! Gå in på:
http://teeamjump.horseworld.se/?p=335

2013-05-31 @ 10:52:16
URL: http://teeamjump.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback