Jag är otursförföljd

Alltså, vart ska jag börja? Först på morgonen så hade vi frilufsdag, astråkigt om jag får säga det hehe.. Det började lixom regna, så redan då var jag inte så glad. Sen skulle vi typ köra femkamp och brännboll och det kändes bokstavligt som att jag skulle svimma. Mådde så illa. Sen kom jag hem rätt tidigt och då var jag helt anfådd av att bara gått en kort bit så då hade jag typ 38 graders feber, najs! Sen trampade River på min sko när jag tog in honom så har asont i lilltån + att Bebis har gnuggat in jord i pälsen. Men nu får ni ha det bra, pusshej!
//Nya favorit mellanmålet, vaniljyoghurt&frysta hallon, yammi// Dagens outfit//
 
Hade skönaste outfiten idag, springbrallor, slappt linne och hoodtröja. Simpelt och superskönt när man ska vara ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback