Jag ska sluta med dressyr!

Från början av detta år kände jag att hoppningen inte funkade, jag tyckte inte det var roligt, vågade inte gasa på och så kunde jag inte samla honom... Nu när jag ridit dressyr är det nemas problemas. Sen känner jag också lite. Ponnytiden ska vara kul, man ska ha kul med ponnyn och den ska vara ens bästa vän, hur ska det gå om man inte blir glad av det man håller på med? Nej, jag och Blixen ska ha roligt. Vi ska rejsa runt på ängar, hoppa, rida dressyr, rida i skogen, bada och ha det mysigt. Sen tävla ska jag inte sluta med, men jag ska inte bli en "hoppryttare"eller en "dressyrryttare", jag ska rida lite allt möjligt. Sen bryr jag mig inte vad ni tycker, för jag ska göra det som VI tycker är roligt!
Hjärtat!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback