Olympus KL

Jag vet inte om jag skrivit något om våra andra hästar på bloggen, har jag det? Tror inte det haha.Igår och i söndags  "red" jag faktiskt Pysen som han kallas för första gången. Det är våran ungponny som min syster utbildat nu i början, men nu ska jag också få börja rida honom lite, hihi. Så i söndags satt jag på honom och skrittade typ ett varv och igår skrittade jag lite mer, ååhhh.. Man blir så überglad av så lite, min syster knäppte några kort med mobilen på oss, lägger upp dom sen tänkte jag hih. Pysen är lätt finaste ungponnyn, hans steg, damn... Och sån utstrålning han har, plutten!
 
Vi köpte han som d-ponny, men nu när vi mätt han är han endast 137cm så vi får hoppas han stannar som c-ponny, han är vilketfall 4 år nu, eller om några veckor....
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

Fin blogg! Skulle betyda mycket om du tittade in på våran och lämnade en kommentar :)

2013-05-30 @ 12:39:20
URL: http://teeamjump.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback